Продавець "ГеррМебель" розвиває свій бізнес на Prom.ua 6 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
64 відгуків
promo_banner
+380 (95) 064-83-98
+380 (97) 549-20-56
ГеррМебель м.Запоріжжя маркетплейс Prom.ua
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Умови повернення На всі товари, придбані в нашому інтернет-магазині, поширюється Закон України «Про захист прав споживачів». Згідно статті 9 цього Закону, товар належної якості (без дефектів) може бути обмінений або повернути до магазину протягом 14 днів, при наступних умовах: ** заводська упаковка не пошкоджена, збережені фабричні ярлики, етикетки; ** в незмінному вигляді збережений товарний вигляд і споживчі властивості; ** товар не використовувався, не збирався і не монтувався (піддавався збірці); * якщо товар не є гарнітуром ( з декількох предметів ) Зверніть увагу: зібрана меблі поверненню не підлягає! У разі, коли складання та монтаж меблів здійснюється силами покупця , наша компанія не несе відповідальності за виконання гарантійних зобов'язань перед покупцем, а всі питання і скарги з приводу відсутніх комплектуючих або заводського браку вироби розглядаються протягом 14 днів і їх усунення оплачує покупець. ** Ми не зможемо прийняти претензії щодо провреждений товару, якщо він вже був прийнятий Вами служби доставки "Нова пошта" ** Без проведення процедури огляду,Ви ризикуєте не помітити можливі механічні пошкодження . ** Не залишайте і не заберайте у себе пошкоджений товар - це може послужити причиною відмови у компенсації . Правила прийому товару від вантажоперевізника ( Нова пошта, Делівері, Міст Експрес ): *** Якщо Ви виявили пошкодження - зробіть фото упаковки та пошкодження товару , вимагайте у представника компанії перевізника складання відповідного Акта і відмовляйтеся від посилки . *** Претензії щодо ушкоджень товару ,якщо він вже був прийнятий Вами служби доставки , без складення Акта або повідомлення наших менеждеров до моменту приймання товарів , - не приймаються !!!

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner